winterinvancouver.reismee.nl

Merry Christmas

Wij wensen al onze familie, vrienden, kennissen, buren, huizenruilers, wandelvrienden en iedereen die onze verhalen leest over onze reizen een heel mooi kerstfeest en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

Voor ons was 2010 een topjaar. We hebben genoten van alle landen die we bezochten , de avonturen die we beleefden enalle lieve mensen die we mochten ontmoeten.

Marende en Jan

Hoi lieve Anne-Marie en Ad,
Jullie reisverhalen weer helemaal bij gelezen en het houdt bij jullie maar niet op met mooie belevenissen en ervaringen. Dat boek zal er toch een keer moeten komen hoor Anne-Marie. Hier alles in orde en wij zijn in afwachting van een aantal dagen waar veel sneeuw wordt verwacht.......he bah......Jullie zijn dit gewend natuurlijk inmiddels....maar wat mij betreft wordt het weer heerlijk een graadje of 20 hoor......Ook van onze kant natuurlijk voor jullie hele fijne Kerstdagen en uiteraard alle goeds voor 2011, met bovenal een bijzonder goede gezondheid.......
lieve groetjes,

Riky

Hoi Ad en Anne-Marie,
Leuk dat ik jullie weer kan ontvangen, ga de komende dagen jullie aventuurlijke verhalen lezen.
Graag willen wij ook jullie fijne Kerstdagen en een gezond 2011 toewensen. Omdat ik jullie dit jaar verder geen kaartje stuur, hierbij een mooi klein gedichtje voor jullie.
Dit gedichtje met fijne wensen
Het allerbeste voor het nieuwe jaar
Geluk in grote en kleine dingen
Maar bovenal liefde voor elkaar
365 spiksplinternieuwe dagen
Om te genieten van mooie dingen.
Dit gedichtje met fijne wensen
Het allerbeste voor het nieuwe jaar
Geluk in grote en kleine dingen
Maar bovenal liefde voor elkaar
365 spiksplinternieuwe dagen
Om te genieten van mooie dingen.
Voor hele bijzondere mensen
dit gedichtje met kleine wensen
een goede gezondheid
en bergen van geluk
voorzien van veel gezelligheid
een heel jaar aan een stuk
Wij wensen jullie en hen die jullie omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
Geluk in grote en kleine dingen,
maar vooral veel liefde voor elkaar
365 nieuwe spiksplinter nieuwe dagen
om te genieten van mooie dingen.
Hartelijke groeten en nog een fijne tijd
Harrie en Riky

Jos

Hallo Ad en Annemarie,

Vandaag de kerstkaarten verstuurd, maar dit jaar niet naar de Pasakker. Daarom langs deze weg een even avontuurlijk en spannend 2011 gewenst als 2010 geweest moet zijn.

We hopen jullie in 2011 nog een keer tussen twee reizen te kunnen ontmoeten. Zo niet, dan tot in 2012.

Liefs van ons allen!

Monique, Bart, Koen, Stan en Jos

Petra

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen, daar aan de andere kant van de wereld en voor 2011 net zo´n superjaar als 2010 voor jullie is geweest!

Nog 2 dagen dan kan ik ook vertrekken. Komend weekend wordt het weer erg koud en kan ik lekker een tijd van de zon gaan genieten!

We houden contact en ik hoop in April weer gewoon bij jullie op bezoek te kunnen komen.

Lieve groeten van Petra

Renee & Clemens

Bedankt voor de leuke wens! Ook wij wensen jullie heerlijke en vrolijke feestdagen toe en een reislustig 2011! Echt tot ziens in 2011....
(Ps. ook hier ligt nu een pak sneeuw dus wij voelen ons een beetje in Canada nu)